foto blog (på ottende år)

uge 50

uha - så strammer garnet.
den sidste uge i fantastiske californien er blevet udnyttet til fulde..... så jeg tog til joshua tree med evan og nicci, som var en virkelig god oplevelse. joshua tree er en park med de her mærkelige (og unikke) træer og en masse sten-formationer. vi kravlede op på toppen af en stor sten og så solnedgang. swanfungus (evan) har blogget om det.
jeg fik smagt yuca's burrito på hillshurst sammen med et af de utallige udbud af kirsebærsprodukter, de har her i slaraffenland og jeg har fået vintage-oset til den helt store guldmedalje. der findes jo næsten ikke noget bedre end at overtage andres g(l)emte skatte!
og a pro pos skatte, så er det her i los angeles at min højst elskede cardigan og jeg skilles. siden helsinki-turen er den blevet brugt så flittigt, at den nu ikke kan hængre helt sammen mere. may it rest in peace. torsdag aften var vi på vegan-restaurent med phoebe & sulli.


JULESPECIAL (billeder særligt til Lene):

1 kommentar:

Lene sagde ...

JAAH, jeg elsker den måde amerikanerne totalt overdriver julepynten! Tak for dem, Lou.
Hvem der bare havde sådan et højt træ med millioner kugler på...