foto blog (på ottende år)

uge 49

jeg har læst en bog om fotografen diane arbus. godt, men mest fordi jeg manglede læsestof.
onsdag var nicci og evan og jeg i california science museum. tog en masse billeder!
torsdag var jeg i pasadena med evan. jeg tog ikke nogle billeder, men vi var i en pladeforretning og så kiggede vi på en pull-over til eli (hunden).
om fredagen kørte jeg til malibu, the getty villa, pacific palisades og santa monica... vi spiste en masse ost og drak rødvin om lørdagen efter jeg var ude og bowle med landon & shaun.

2 kommentarer:

Nabe-Altmann sagde ...

Du er sikkert snart på vej hjem, men HVOR er billedet af Eli's pullover!!??

Glæder os til at se dig :-)

louise sagde ...

jamen, det var mega surt. de havde den ikke i eli's størrelse. men det var denne her jeg ville have købt:

http://www.americanapparel.net/morephotos/5978/5978_01.jpg