foto blog (på ottende år)

uge 48

amerikanernes største "helligdag" blev fejlert i denne uge. jeg spiste thanksgiving dinner sammen med nicci (nabo), hendes kæreste evan, søster sarah og deres forældre... og så fik jeg handlet julegaver i mall'et og derfor blev jeg nødt til at lege at et par mini-cinnabons var pebernødder (og tænkte på jannie, som elsker cinnabons).
men så var et jo min fødselsdag i weekenden. om lørdagen var jeg sammen med "dansker"-slænget (tue, kasper, hanne, benjamin, nanna, christian og gregers) og vi var ude og give den gas på en bar.
søndag lavede jeg en amerikaniseret version af stegt flæsk med persillesovs (stegt flæsk blev til ribs) hjemme i huset. nicci havde lavet en fødselsadagskage og jeg fik lakridser, lakridser og en gul clutch i fødselsdagsgave. toppen!

1 kommentar:

Lene sagde ...

Hvornår smider du nogle billeder på med overdrevet amerikansk julepynt, når det er værst?
Glæder mig til at jule-kramme dig.
Lene