foto blog (på ottende år)

uge42

så kom ugen hvor jeg drog afsted til los angeles. lene havde sørget for lufthavns-laden, som jeg sad og hyggede mig med ude ved gaten. og efter en sving-om i seattle landede jeg i slaraffenland. vejret er stadig varmt og i de første dage er jeg i huset på golden gate ave, hvor bl.a. pauls hund willis bor. citronerne i baghaven og blomsterne på træerne er med til at give mig lidt "much needed" sommerfornemmelse - for ikke at nævne den dokumenterede temperatur. nu skal jeg bare på plads....!!!!

onsdag aften lavede jeg boller i karry sammen med tue, som også tog mig med til min første hollywood premiere. én af hans klassekammerater havde skrevet og produceret en grufuld gyder, hvor jeg måtte holde mig for øjnene 1/4-del af filmen igennem. uha. men til gengæld var der skuespillere og premiere-stemning. he he.
én af de mest fantastisk ting herovre er solnedgangen.... kom og se!

Ingen kommentarer: