foto blog (på ottende år)

uge 43

så er jeg rykket over i "eget hus" med adressen: 2111 echo park avenue, 90026 los angeles. her bor jeg indtil d. 17 november, så send hjertens gerne en hilsen!
et par gader syd for vejen (op ad en stejl bakke) har jeg forsøgt at fange udsigten over nabolaget i dette panorama-eksperiment:
(klik på det for en større version)

siden sidst har jeg været til tysk middag hos catherine med weiss wurst og deslige (hjemmelavet sauerkraut og kartoffelsalat...hm-hm) og så har jeg ellers hygget mig på casbah (min yndlings lokalcafé) og nydt det gode vejr på venice beach. det er blevt ekstremt varmt igen. jeg var også en tur med kasper i mojave-ørkenen og se på location til en film. det var på mojave air and space port (de skal bruge et fly i filmen). nu er jeg også ved at have fundet ud af myldretiderne på motorvejene - godt at man lige kan have lidt frappuccino til at holde sig med selskab :)

Ingen kommentarer: