foto blog (på ottende år)

uge 44

endnu en uge er startet med mega godt vejr. først nogle billeder af det sted jeg bor nu: rigtig fint hus, flinke roommates og den bedste coffee-shop over på den anden side af vejen. hunden er eli. (billedet med havudsigt er desværre ikke fra mit hus - just to clear that up) i weekenden tog jeg til manhattan beach og fik jeg surfet og skal helt klart se om jeg kan krejle mig til et låne-board mens jeg er her...

så er jeg førstegangskøber af et surfboard. det er simpelthen verdensklasse! mens mit hovede kredser om voksoverfladebehandlinger og bølgebrud, så snakker resten af amerika om valget. det er en gyser uden lige.
i weekenden fejrede vi halloween, hvor jeg var klædt ud i original tysk dirndl og lørdag var jeg på los angeles bedste burgerbar: in n' out burger (loc: sunset mellem highland og la brea) med philip (tues globetrotter ven fra århus).

1 kommentar:

Nabe-Altmann sagde ...

Sejt!! Dit første board. Tsk, tsk. Så er du måske klar til at lære mig nogle trix næste gang vi skal til ZA eller måske en uge i Portugal??

Misundelig, misundelig :-)