foto blog (på ottende år)

uge 30

har vaeret i san francisco og set det meste til fods. downtown er ikke saa stor som jeg havde regnet med. har vaeret ved golden gate bridge, koert med cable car, set museer og saa har jeg selvfoelgelig shoppet en masse. man ville jo vaere et skarn, hvis man ikke udnyttede den lave kurs!
selvom jeg har mere end rigeligt redken paa hylderne derhjemme, saa kunne jeg heller ikke lade vaere med at koebe lidt mere.... it's a bargain.

i dag koerer jeg til sonoma (vinomraade) og bagefter den lange tur tilbage til los angeles.

efter et par dage tilbage i LA har jeg nu tjekket ind til mit fly i morgen. vejret er super godt og i dag har jeg vaeret paa long beach og downtown og se gehry's koncertsal. er lidt aergelig over at ferien allerede er slut....

Ingen kommentarer: