foto blog (på ottende år)

uge 26

herlig uge med masser af sjov. er i fuld gang med et projekt med en del hjemmearbejdsdage, så der bliver spist pekannødder som aldrig før. man kommer jo til at snacke når man er koncentreret. skammede mig lidt over sidste uges lave aktivitet på blog-fronten, så jeg tog et billede af at jeg opdateterer bloggen. og så spiste jeg morgenmad på esmeralda på vej til et møde. ostemadder.
onsdag var jeg til fru lenes fødselsdag og efter meget hygge og kager fik jeg en baglomme til erykah badu i falkoner salen. det var temmelig groovy't og jeg da jeg havde parkeret telefonen hos louise med siddeplads, så 'vikarierede' mikkel og sørgede for et billede til bloggen. tak!
omkring nørreport har det været helt tosset med 350 års jubilæet. det vrimler med fine uniformer og cykelstierne er svært fremkommelige. ret lige op på det. kender man ikke færdselsreglerne i øh.. hæren?
regnen sendte mig i time-out midt under en stillads foran tutein & koch - det stod ned i kaskader og jeg blev måske 1 dl. mindre våd af lige at vente 10 min.....!
lørdag kom cille til forkælelses-aften. vi spiste god mad og jeg lavede panna cotta. det var alt for længe siden sidst. solbær udkog på toppen. 100% hjemmelavet og succesrigt :)

Ingen kommentarer: