foto blog (på ottende år)

uge 4

jeg har lavet noget web for borderlineensemble i denne uge, som nok ikke går live liiiige i morgen - men jeg skal nok sige til når det gør.
i mellemtiden er jeg hoppet på åartiderne-vognen og fik min første kasse i går. den var der mange lækre ting i. heldigvis også en klase bananer med fruit-stickers som jeg aldrig har set før. de er selvfølgelig kommet med i min samling. yipeee.
far, peter og jeg spise sushi og gik i biffen og så "i'm not there". interessant film og så langt fra mainstream, som film overhovedet kan komme. det blev sent, men den var god.

der blev lavet mere borderline i denne uge, så nu ER det rent faktisk gået live. ketil og jeg lavede chokolade-mousse i mega whiskyglas (puh). fredag aften fik jeg øjnene op for nettos nye indkøbskurv: trolley modellen. snappede hurtigt ham'ses kurv, der stod foran mig i køen, mens han var ovre og kigge på tyggegummihylden - så det er ikke mine varer.
og endelig er der kommet lidt sol på himlen om morgenen. intent mindre end fantastisk.

Ingen kommentarer: