foto blog (på ottende år)

uge 3

januar er den mærkeligste måned. den går langsomt og hurtigt på én og samme unormale facon. ugens absolutte brøler var en time til BodyPump i fitness, hvorefter mine arme blev til bly og ømme som et ondt år. øv øv. spaghetthi-arme er ufedt og jeg må jo op på hesten (vægtstangen) igen?!
jeg fik mit eget nabo-rabat-kort til baresso, istedet for firmaets fælles - så nu har jeg altid access til lækre store latte'r og så tog jeg et billede ude på badeværelset om aftenen efter en frisk cykeltur - fregnerne står jo i fantastisk kontrast til den ligblege januar-kind - eller??!!!?
heldigvis blev det weekend og her var der lagt i kakkelovnen. fredag aften var det min tur til (for første gang nogensinde) at holde en almindelig syklub-aften. jeg har kun lagt hus til festerne i det regi... malene syede fe-kostyme til ella, marie fik produceret en hel børnekollektion ud af et stykke grønt velour og jeg broderede! ja, mussepigen (karla) skal snart døbes og hendes navn skal på dåbskjolen sammen med alle vores andres såklart.
og lørdag - puha. lene var i byen med helen & vanessa fra london og vi fik spist og drukket på le le indtil en brand i baggården sendte os på ludwigsen. til den lyse morgen............................

Ingen kommentarer: