foto blog (på ottende år)

uge 14

ja, jeg jabber lidt igennem ugerne (men det er også længe siden jeg har været bagud). jeanne var så sød at pointere det til madklub om onsdagen i denne uge, som jeg - fordi jeg vist er meget optaget af arbejde og lektier for tiden - blev mindet om var HJEMME HOS MIG!
"typisk, louise" er der nogen derude der sidder og tænker.

karla er stadig meget glad for "groccoli" og jeg synes at alle de grønne prikker om munden er flot ansigtsudsmykning! og den gode gamle overheadprojektor (jep, sådan en står der i undervisningslokalerne på handelshøjskolen) har retro piktogram-vejledning, som er cool. og når klokken skal stilles frem og det er endnu sværere at stå tidligt op - så må man kompensere med noget "revitalise". påskeferie. NU!
forårssolen er kommet til københavn og vi har fejret jeannes fødselsdag på fin restaurant (lidt sent) i år!

Ingen kommentarer: