foto blog (på ottende år)

uge46

naboerne inde i 2109 har mange brætspil og i ugens løb er det både blevet til risk og matador! ganske underholdende. jeg har i det lokale supermarked (trader joe's) fundet en anderledes snack: tørret mango med chokoladeovertræk og chili-drys.
har købt en lubriderm creme og sendte mange tanker til kat og hendes hus som faktisk var købt med tandpasta fra pfizer... he he.
det værste ved ugen var branden. det er ikke i det område jeg bor i (eller i nærheden for den sags skyld) men røgen er allevejne.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Hej søde.
Ja, jeg tænkte meget på dig, da jeg hørte om branden i LA. Godt det er langt fra hvor du bor.
Bliver der julet i gaderne og butikkerne? Smid nogle X-mas pics op!
Knus Lene
P.S. Er de der mangoer noget der kunne indgå i vores julekonfektsortiment?

Unknown sagde ...

Glad for at du taenker paa mig naar du koeber creme!!! Hvad laver du i LA?

louise sagde ...

Der var engang hvor der var midst 3 Lubriderm med hjem i kufferten....
Jeg er i LA for at skrive opgave (går på Niels Brock), "arbejde hjemmefra" og nyde solen ikke mindst. Har lejet lejligheden ud på frederiksberg og taget et "frikvarter". Vender snuden hjem om 4 uger til jul med familien i Oxford. Det er herligt.