foto blog (på ottende år)

uge 37

slik-rester. nogle gange, så er det dem der redder verden!
cykel-sushi til lene & mig. vi var på ny GT og se wild party, som cilles lillesøster er med i. der var en masse frækt påklædte damer på scenen.
jeg syr som aldrig før og glæææææder mig til at se det endelige resultat. lørdag aften holdt jeg dog en pause og spiste med kasper (som er hjemme fra LA) - søndagspausen var i phillips (og hans forældres) selskab. se den lille fis, hvor stor han er blevet. søndag fik jeg pga. ferskener et MEGA flashback: "abekongen".... var ovre hos jannie da det skete og straks googlede jeg min helt. hvor var abekongen fed. kan kun finde den kinesisk speakede version på youtube, så et rigtigt gensyn venter jeg på så længe.....

2 kommentarer:

Nabe-Altmann sagde ...

Abekongen blev jo også kun endnu federe af, at det var helten Poul Dissing, der speakede den - oveni i det kinesiske lydspor. Yeeeeaaahhh!

Lene sagde ...

Glæder mig til fest på lørdag - vi skal gi' den gaz!